Harry Potter i modlitwa

Czasem na reklamie czy opakowaniu produktu pojawia się pasek z napisem, który ma wzmocnić w kliencie chęć sięgnięcia po towar. Napis może być na przykład taki: TANIO!!!. Albo taki: Dobre i tanie. Bywa też, jako coś bardzo pociągającego umieszczone słowo: NOWOŚĆ. Ale dlaczego hasło „nowość” jest wabikiem – nie mam pojęcia.

Czasem na reklamie czy opakowaniu produktu pojawia się pasek z napisem, który ma wzmocnić w kliencie chęć sięgnięcia po towar. Napis może być na przykład taki: TANIO!!!. Albo taki: Dobre i tanie. Bywa też, jako coś bardzo pociągającego umieszczone słowo: NOWOŚĆ. Ale dlaczego hasło „nowość” jest wabikiem – nie mam pojęcia.


Wpisy blogowe i komentarze użytkowników wyrażają osobiste poglądy autorów. Ich opinii nie należy utożsamiać z poglądami redakcji serwisu Liturgia.pl ani Wydawcy serwisu, Fundacji Dominikański Ośrodek Liturgiczny.

Zobacz także

Michał Buczkowski

Michał Buczkowski na Liturgia.pl

Katolik, mąż, ojciec, Polak, dziennikarz i tak dalej.